Söndag...

Hade en bra dag i går trots kyla och regn. Först fick jag en del gjort hemma med städning och så och sedan tog jag och Julia en tur på stan. Såg ett par fina Vagabond sandaler till halva priset men de blev dock inte med hem. Det kommer nog bli en tur över till Karlstad till veckan så jag väntar...
 
Därefter stack vi ut och sprang. Det gick hyfsat bra idag men fortfarande rätt tungt ändå... 

Kvällen avslutades med att Julia och jag beställde Thaimat från Than Thai Palace. En kyckling med chasewnötter och en kyckling med thaibasilika och vitlök. Yummi Yummi!  Efterätt en skål med plockgodis och film: Sex and the City!

Nu ska jag trotsa regnet och bege mig ut på en promenad i spåret innan frukost. Idag visar termometern på 13 grader...
 

Kyckling med cashewnötter på Laem Singh 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0