Usch...

och fy, jag vill verkligen inte ha mer snö nu :(   I dag har det verkligen vräkt ner och jag har verkligen ingen lust att gå ut och skotta.  Vill ha vår NU!!!  
Magnus har haft sin jobb helg denna helgen så jag hade tänkt att jag skulle träna och ta långpromenader men det har liksom inte blivit nått. Julia och jag tog dock en promenad ner till stan igår och strosade runt lite i affärer - i de få som finns i i vår lilla stad - och avslutade med en fika på Ejes Konditori. Mysigt!
Till veckan nu hoppas jag  vi kommer i väg på bio "Män som hatar kvinnor". Längtar verkligen att få se den.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Här börjar det försvinna igen, för att ersättas av enorma mängder slask...usch! skönt att vi åker snart och förhoppningsvis är det vår då vi kommer hem!



Kram

2009-03-15 @ 06:49:34
URL: http://nattfari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0