Vill se....

Inom kort är det två biofilmer som har premiär som jag jätte gärna skulle vilja se.  Först ut den 23 Januari är det ju premiär för Lukas Mododyssons film Mammut och den är delvis inspelad i Thailand och Filippinerna.  Har sett en liten trailer och den verkar lovande, får läsa recensionerna på fredag.   Den 27 Februari är det dags för nästa film som jag absolut bara måste se och det är ju Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor".  Böckerna är ju helt suveräna så man får väl hoppas att man inte har allt för höga förväntningar........ Vi har inte varit på bio på ja, jag vet inte när senast så det vore ju kul att komma iväg nu!

  

Julia och jag har precis tittat på tv:4 "Reseledarna" och jag tycker nog att det är ett riktigt patetiskt program. Vi har ju åkt charter de två senaste gångerna till Thailand men vi kan ju säga att vi inte kan känna igen oss värst mycket. Här blir man ju verkligen avskräckt för både Thailand som land och charter överhuvudtaget. Inte ser det speciellt inbjudande ut tycker jag mest avskräckande. Men som sagt vi har varit i väg två gånger och tack och lov så har vi upplevt ett helt annat Thailand än det som visats i programmet med Patong och restaurang Ricos i spetsen....


Koh Lanta december 08    Lugnt, avslappnat, underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja du har nog rätt många kommer att bli avskräckta av det programmet.

Tur att jag hade bestämt mig för Thailand innan jag såg första programmet.



Svenskhotell låter ju hur töntigt som helst, men många tycker nog att det är skönt.

Sen retar jag mig oerhört på krögaren "leffe"...han är ju fruktansvärt nedlåtande mot befolkningen..usch!



Ha en skön söndag..kramen

2009-01-25 @ 11:21:32
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Alex

Vi åkte också charter första gången, men känner inte igen mig ett dugg...

Retade mig också enormt på Ricos-krögaren - fy vilken rutten syn på lokalbefolkningen!

2009-01-31 @ 08:50:44
URL: http://nattfari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0