Trettondagsafton

Igår kväll var vi sex  kompispar som träffades och hade lite "party" tillsammans med god mat, musik och mycket skratt!!! Vi "diggade" bla till en härlig thailändsk reagge låt som heter  "doo doo doo"  med Job 2 do som spelades mycket flitigt om kvällarna på Koh Lanta. Den är verkligen super :) Våra kompisar gillade den också skarpt..... kanske en blivande hit här i Sverige!
I går var jag förresten duktig och gjorde årets första träningspass på gymmet, men ack så jobbigt det var....man tappar verkligen fort på en månad.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Den låten skulle jag vilja höra...ska genast lyssna!



Jag ska också försöka komma igång med träning..jag fasar..haha



Ha en bra dag, kramen

2009-01-06 @ 11:10:28
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

NJA är väl inte så värst förtjust i reggae!!

2009-01-06 @ 11:15:43
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0