Lördag

I dag har varit en ganska lugn och skön dag :) 
Vaknade dock tidigt, (06.30) lite typiskt när det är helg och man får sova men men jag är ju liksom van....
Vid 7 tiden ramlade Magnus in, trött efter att ha varit uppe till Björkvallen och spolat is (skridskotävlingar i helgen) sedan 3 tiden i morse brrrrrrrrrrr.. Men han  hade haft det riktigt "härligt"?  suttit i lastbilen och kört runt, runt på isplanen och lyssnat på musik....
.Efter att Magnus lagt sig för att sova åt jag och Julia en god grötfrukost vid niotiden och sedan skjutsade jag ner henne till samlingen och jag stack iväg och tränade och tog en härlig bastu-lovely!
Efter träningen stack jag direkt till Brogårdshallen och tittade på Julias innebandymatch mot Skattkärr.
Magnus satt i seketariatet (stavning?) och skötte matchklockan. KIBF U vann matchen med 7-3 vilket var helt rättvist. Skattkärr hade lånat in 4 A-lagspelare från div.1 för revansch mot senaste förlusten men tji fick dem!!!
Just nu har vi svullat i oss en massa god mat och gott vin så nu väntar bara tv-soffan......ZZZZZZzzzzzzzzzzz
 Ha det gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter som en bra dag!



Sekretariatet tror jag det stavas..hihi.



Var i Thailand har ni varit?? Kan du rekommendera nåt ställe? Ha en skön söndag, kramen

2009-01-18 @ 12:24:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: victoria

hej maria! :)

hoppas allt är bra med dig? :)

2009-01-20 @ 19:47:09
URL: http://missvictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0