Walking in sunshine....

I går när jag slutade tidigt och Magnus var ledig (!) tog vi en sväng till Karlstad. Tidigare i veckan hade vi planerat att ta en tur ut i skogen och grilla korv eftersom det varit riktigt kanon väder men så denna dag var det förstås mulet och gråkallt :(
Väl i Karlstad strosade vi runt bland butikerna och jag provade en del svarta "finstövlar" som jag skulle vilja ha till nästa helg ( då vi ska på Lena och Orup ) men det hela slutade med att jag åkte hem med ett par rejäla Gore Tex walking skor
istället! De var verkligen supersköna och dämpade för asfalt så de blir perfekta för höstens och vinterns härliga promenader ute i skärgården :)  Kan tillägga att när vi kom hem till Kristinehamn igen så sken solen från blå himmel så det blev en promenad i mina nya fina skor......                                                                                                                    

   



Kommentarer
Postat av: Alex

Snygga skor, ser jättesköna ut!

2008-10-01 @ 16:52:09
URL: http://nattfari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0