Lena+Orup

I går var vi och ett gäng kompisar och tittade på showen med Lena och Orup i Karlstad och det var kanonbra!  Bra musik och härlig humor :)  Efteråt gick vi en barrunda i Karlstads nattliv och en liten hamburgare på Burger King slank gott ner i magen :)  Vid tvåtiden hoppade vi på den förbeställda bussen och for nöjda hemöver....
Idag blir en såndär härlig lördag då absolut inget är inbokat.  Fotbollsäsongen är ju så gott som över för detta år både för Julia och Magnus så hela helgen är bara fri! 


Lena och Orup

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Maria!



Ja visst var det kul igår...var bor du, nära till Karlstad eller??

Jaha ni körde barrundan också...jag var duktigt och åkte hem, men det berodde dels på att jag fick skjuts hem av kära maken och att min rygg inte är så snäll just nu, den hade inte klarat barrundan...eller hade jag blivit bra månntro..haha



Ha en sköööön lördag, kram



PS hälsa gärna på igen DS

2008-10-04 @ 14:08:04
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jaha Kristinehamn minsann..ja därifrån kommer min man!

Hans syskon bor där allihop men jag lurade honom till Hammarö för 24 år sen.



ha en härlig söndag...vädret är lite trist men vad gör väl det för jag ska inomhus och greja samt ha tvättstugan i eftermiddag.

/Kram



2008-10-05 @ 10:25:46
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0