En glad överraskning....

I dag när jag kom hem från jobbet möttes jag av ett alldeles nystädat hem, nyskurade golv och plockat och fint :) !!! Underbart!   Magnus började sent idag så han hade varit hemma och städat hela dagen, "gulligt" tycker jag! 
Eftersom allt liksom var "klart" ( handlingen för helgen gjorde jag igår ) så drog jag på mig löparskorna och tog ett varv i spåret, regnet vräkte ner men det var alldeles underbart skönt! Efteråt en varm och härlig dusch och sedan lagade jag tacos.  Julia har två tjejkompisar hemma så inne på hennes rum sjungs det Singstar för hela kvarteret!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken trevlig överasskning! :)



Ha en trevlig helg!

2008-10-11 @ 10:31:20
URL: http://nattfari.blogg.se/
Postat av: Ninni

Så var det för mig med...behövde inte ens laga mat!



Härligt..ha en skön helg, kram

2008-10-11 @ 11:24:53
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0