Julia skriver!

Hejsan :) det är Julia, jag är dotter till Maria. jag har fixat o trixat med en ny design till mamma! det är svårt att göra design till andra tycker jag, man vet inte riktigt vad de gillar o inte gillar o så :) men jag tror mamma blev nöjd, för hon var med lite o bestämde! :) bannern är förresten tagen i Thailand, i Kata. jätte fin bild tycker jag! åh, det är inte alls långt kvar tills vi åker igen.. endast fem veckor kvar! ska bli så himla skönt :) den här gången blir det somsagt två underbara veckor i Koh Lanta. helt underbart :) nu är mamma på väg till en arbetskompis på 40-års fest, hon är så fin så min mamma! :) nej, nu måste jag sluta. ha de bra! Kram / Julia


Kommentarer
Postat av: Ninni

Designen är jättefin!!



Kram

2008-11-04 @ 18:18:35
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0