SEMESTER

Nu äntligen kan man se fram emot tre veckors ledighet och det ska bli så skönt! Har fortfarande inget planerat förutom att jag och barnen ska åka och hälsa på syrran i stugan den veckan som Magnus är i Göteborg på Gothia Cup. Har inte träffat Madde sedan hon kom hem från Thailand i mitten på mars(!). Det är ju inte riktigt klokt men som sagt då hon läser i Örebro och jobbar hela helgerna och vi har fullt upp med matcher hit och dit så rinner tiden iväg.....  Vi hörs ju dock på telefon ett par gånger i veckan men ändå, det skall bli himla kul att ses :)
I dag kommer Julia hem från fotbollslägret i Norra Råda.  Hon har varit borta ända sedan tisdags morse så det ska bli så skönt att hon är hemma igen!  Jag hade turen att sluta tidigt idag så eftermiddagen har jag spenderat på en filt ute i trädgården med en bok.  Nu har det dock börjat mulna på lite så jag ska ta och fundera ut något gott att äta till kvällen. Kanske blir det grillat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0